Springa= träningsvärk!

Jag sprang i måndags (första gången på väldigt länge!)
och sen villade jag igår,
idag hade jag så mycket träningsvärk så jag
tänkte jag måste ut och springa så det går över + att Elin gjorde mig taggad till de när vi chattade vid fb.
jag gick ut och sprang men jag fick så ont i vaderna så var tvungen att stanna för att sträcka ut dom och sen gick det bättre. 
Men nu hoppas jag att jag börjar komma igång med träningen igen!
Man vill ju vara snygg när man går i bikinin HAHA nejdå de är inte mitt största bekymer men det är skönt när de känns som att man har gjort nå bra :D
Imorgon ska vi och bada med klassen, jag tycker det ska bli as roligt!
Men nu ska jag sova och hoppas att jag kommer upp ur sängen imorgon! 
Puss på er!
Jag kanske är brun, men jajg är väll ingen köttbulle föreee!? 
HAHA alltså det är en sak frånen video! ;)
//Lollo<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Nadine

JAG KANSKE ÄR BRUN, MEN JAG ÄR INGEN KÖTTBULLE FÖREÉ ♥

2012-03-23 @ 15:59:56
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu