Lösnaglar är skit!

HAHA idag så kom min kompis på att hon skulle dra på lösnaglar på mig, jag gick med på de men 15 minuter efter vi var klara ångrade jag mig och ville ha av dom bara att dom satt fast som fan! så nu har jag fått av alla utom två och mina naglar är helt förstörda! Aja nu har jag testat de med. Man måste ju testa allt.

Och vet ni idag i skolan så hade vi spanska och vi har någon lärare som är ett SKÄMT, jag och Nadine hade typ haft sönder en liten del av ett sudd och sen så fick vi kvarsittning, och jag vägrade att stanna kvar så jag gick den tiden vi skulle gå egentligen (dom andra hade fårr gått typ 1 min tidigare) och när jag gick ut sa han "LOVISA du stannar annars kommer du inte in på nästa spanska lektion" jag sket i det och gick för jag hade inte gjort nå fel och sen kommer Nadine och ska gå ut och då säger han "Nadine du ska stanna för du var också med och förstörde suddet"
HAHA hör ni hur konstigt de låter eller vi förstörde ett jävla sudd!

Aja annars så har jag vart med Nadine idag vi har tittat på saker som jag har missat under min prao vecka, sen har vi gjort någon film.
Men nu ska jag träna på min läxa för jag har TVÅ stycken prov imorgon SO och Matte, sen ska jag vara klar med en prao "historia" nästa vecka.
Så jag har en del att göra.
Men ha det gött så hörs vi imorgon hoppas jag :D
//Lollo<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu