Sälen, skidor och fruktansvärt ont!

Japp jag och elin och våra familjer har vart uppe i sälen under helgen, men nu är vi hemma.
Jag kan bara säga att jag har fruktansvärt ont i hela kroppen!
För de första är de nog pågrunnd av sängen jag fick för de andra så har jag åkt skidor så jag har ont och för de tredje vetifan, de var roligt iallafall :D
Men nu är jag riktigt trött!
Men innan jag får sova ska jag ha barngympa sen så ska jag ta en liten tupplur!
Föresten har ni hört Justins senaste låt? Jag älskar den, men om ni inte gillar den första gången lyssna på den ett par gånger så MÅSTE ni gilla den!
//Lollo <33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu